Oslavujeme otvorenie nového e-shopu – Zľava 4€ s kódom VITAJTE

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Reklamačné podmienky – Zodpovednosť za vady

  1. Úvodné ustanovenia
    Tieto podmienky upravujú postup kupujúceho a obchodníka pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru a pri odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka.
  2. Právo na odstúpenie do 14 dní
    Kupujúci môže bez uvedenia dôvodu písomne odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Na zachovanie lehoty postačí odoslať oznámenie o odstúpení pred jej uplynutím.
    Obchodník vráti všetky platby vrátane primeraných nákladov na doručenie do 14 dní od doručenia oznámenia; s úhradou môže počkať, kým tovar späť fyzicky neprevezme alebo kým kupujúci nepreukáže jeho zaslanie. Kupujúci nesie priame náklady na vrátenie tovaru.
  3. Uplatnenie zodpovednosti za vady
    Záruka na nový tovar je 24 mesiacov; kupujúci je povinný vytknúť vadu najneskôr do 2 mesiacov od jej zistenia. Po zistení vady kontaktujte zákaznícku podporu na info@pyzamkovo.sk a uveďte číslo objednávky, popis vady a požadovaný spôsob riešenia (oprava, výmena, zľava, odstúpenie od zmluvy).
  4. Postup zaslania tovaru
    Po dohode o spôsobe doručenia pošlite tovar v primeranom balení (nemusí byť pôvodné) na adresu:

    Ing. Monika Mazúchová
    Lietavská Závadka 79, 013 18 Lietava
    IČO 55028471 DIČ SK1087119638
    Tel.: 0903 450 908

    Priložte kópiu dokladu o kúpe a formulár vytknutia vady. Náklady na zaslanie tovaru znáša kupujúci; odporúčame poistenú a sledovanú zásielku.

  5. Lehota na vybavenie
    Obchodník je povinný odstrániť vadu alebo vybaviť inú požiadavku kupujúceho do 30 kalendárnych dní od doručenia vytknutia vady. Po uplynutí lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako keby vada bola neodstrániteľná (právo na vrátenie peňazí alebo výmenu).
  6. Náklady a preprava
    Ak bude reklamácia uznaná, obchodník uhradí kupujúcemu účelne vynaložené náklady na doručenie tovaru späť (na požiadanie doložené pokladničným blokom alebo faktúrou). V prípade neuznanej reklamácie si kupujúci znáša všetky náklady sám.
  7. Alternatívne riešenie sporov (ARS)
    Kupujúci má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ak nie je spokojný so spôsobom, akým obchodník vybavil jeho nárok, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Kupujúci si môže slobodne vybrať ktorýkoľvek oprávnený subjekt ARS; napríklad:

    Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, e-mail za@soi.sk, tel. 041/763 21 30, web www.soi.sk (soi.sk)

    Spor je možné riešiť aj online prostredníctvom platformy ODR na https://ec.europa.eu/consumers/odr.

  8. Kontaktné údaje obchodníka
    Ing. Monika Mazúchová
    Lietavská Závadka 79, 013 18 Lietava
    IČO 55028471 DIČ SK1087119638
    Tel.: 0903 450 908
    E-mail: info@pyzamkovo.sk

Tieto podmienky sú účinné od 5. júna 2025 a nahrádzajú všetky predchádzajúce verzie.

Ručne šité na Slovensku

Šijeme v našej dieli v Lietave

Poštovné zdarma nad 80 €

Po celom Slovensku

100 % Spokojnosť zákazníkov

Osobný prístup aj možnosť výmeny aj poradenstvo

Bezpečné Platby

Online alebo na Dobierku